7 veckor --> arbetslösheten

Idag klarade jag i alla fall av ett prov, bara 3 kvar denna veckan. Fast hinner inte göra ett imorgon eftersom jag är tvungen att gå tidigare än planerat för jag börja jobba klockan 16. Så kommer inte komma hem förrän på kvällen imorgon och då måste jag plugga hela kvällen, deprimerande.

Ännu en ritkgit seg dag i skolan, om det inte vore för alla rester jag har så hade jag lika gärna tagit studenten nu. Vi gör inget vettigt på lektionerna. Jag säger som Babett "Vi glider runder" Till och med en lärare frågade vad vi håller på med i skolan eftersom vi vi bara chillar vid biljardbordet eller där ute i solen. Men vi har 7 veckor kvar till studenten, eller som jag säger för Carros skull, 7 VECKOR KVAR TILL ARBETSLÖSHETEN. Men på vår skola märks det inte, vi har typ redan slutat. Ritkgti skönt, har nästan bra lektioner åp tis-ons vilket oxå är nice, dem andra dagarna går jag en timme om man nu orkar sig dit.

image136
image138
                                                                    VI glider runder - Babett
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0