Ännu en slapp dag.

Ännu en slapp dag i skolan, ritkgit skönt är det. Men det känns ju inte riktigt lönt´att vara där. Hade en lektion idag sen stack jag, Eve och Nathe in till stan och skulle käka någonstans. Kändes verkligen att det snart är sommar när vi körde i bilen med ner vevade ruter och spelade "Sommartider" haha riktigt nice! Men även oxå när vi satt på gräsmattan vid KG och käkade:D När vi kommer tillbaka till skolan så ser vi hela vår klass vid bussen och käkar glass. Och då får vi reda på att vi slutat.  Så det vara bara till att gå upp där uppe och häta sina saker och sedan ta bussen till Lund C, frö att sen ta sig till Landskrona med tåget.

När vi är på bussen så börjar Tanja och  sära sig, haha rätt roligt ändå. Jag och Josse bara skrattade. När jag sen kom hem så la jag mig i soffan för att vila en timme. Sen bar det av mot jobb.

image139
Jag och Tanja i 1:an kollar på skolans årliga fotbollsturnering.
Ska vara med i år ju ;) Lätt vi ska vinna.
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0