Mycket trevlig dag :D

Lyckades även komma till skolan idag, innan den öppnade, känns som om det börjar bli en vana? :s Men behövde bara vänta typ 5 minuter på att lärarna skulle komma och öppna. Iaf så när han kom så stod jag och 3 små turism ettor och väntade. Han började snacka vanligt med dem, tills han tittar på mig och säger: Vad fan gör du här så tidigt? haha! Han blev nog lite chockad. Eftersom jag inte började förrän 2 timmar senare så beslutade jag mig för att ta en liten tupplur på skinsofforna. Men dock inte så länge va ju tvungen att plugga till spanska provet eftersom jag inte pluggat något kvällen innan.

Vår första lektion och min ända idag var då Turism vilket vi hade redovisning på, men det var endast 1 grupp som gjorde det och jävlar vad sur han blev. Snackade nåt om att han aldrig skulle kunna anställa oss, och att vi va oansvariga och vi borde vara bättre för vi är treor, jaja så kan det gå. Så vi va ju då tvugna att göra en extra uppgift som han satt och skulle komma på under lektionen, och så klart så hade typ bara 4 i klassen med sig böckerna, vilket gjorde han ännu surare. SpTur3 de oansvariga ;)

Under lunchen så kom då våra studentkläder, det va fan på tiden kändes som alla andra redan fått sina. Fast iofs så bestllde jag bara en tröja, som är mycket fin, lite stor fast jävligt nice!   

Efter det så gjorde jag då mitt spanska prov, kändes rätt bra faktiskt efter jag gjort det, så det är ju bara på att hoppas på det bästa. När jag vr klar så skulle jag då ge Bobo mitt prov men hittade inte honom. Så då kallade Nicklas på mig och gjorde så att jag fick vara vakt på ettornas nationella en liten sund för han skulle något? Snacka om att lärarna är slappa på vår skola :p Och efter det så kunde han tydligen anställa mig ändå, haha jävla dubbel budskap, eller vad :P  

Va tvungen att dra sen, för skulle möta upp Micki vid Katte, för ett hemligt uppdrag. Senare bar det av mot Akademi bokhandlen, skulle köpa pappaer till inbjudningskorten måste skicka iväg dem nu snart, känns det som :s Och eftersom det va som fint väder så bestämde vi oss för att sitta och ta en öl på en uteservering, mm, satt jävligt fint ska jag tala om:D Sen bar det hemåt till kära Landskrona. Där jag forsatte solandet en liten stund ute på balkongen, medan Micki pluggade.

Och nu sitter vi bara och slappar, eller ja Micki pluggar som vanligt :s Men annars tar vi det bara lungt. Försöker komma på vad man kan ha på sig imorgon på Valborg, ska ju åka iväg till DK redan vid halv 12 på dagen så får ta på mig nåt som man kan ha på sig hela dagen, inklusive källen. Det blir svårt. Men det får lösa sig :D


j

Snart sommar, då blir det många sånna utomhus :D
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0