Göteborg, :D

Fredag
Jobbade till 16.oo sendan bar det av mot sängen va som himla trött efter jobb. När jag senare vakande så gjorde jag mig iordning och örjade dricka lite vin (för mig själv) Hm, va ritkgit tråkigt så efter ett tag beslöt jag mig för att ge upp för att sedan gå i säng för att invänta Micki :d

Lördag
Vaknade rätt sent, skönt att sova ut för en gångs skull, gick och solade nästan meddetsamma för att senare gå till affären och laga mat, (micki tvinga mig) Jag började göra mig i ordning och tog sedan spårvagenne till centralen för att möta upp henne där, ännu en sak hon tvingade mig att göra. När vi va hemma igen så käkade vi och gjorde oss klara för att sedan börja förfesta. Efter ett tag skickade jag upp Micki på övervåningen för att kolla läget om det var folk där. Och trög som hon är så lyckas hon gå fel när hon ska ner igen och springer på ett gång holländska killar, så innan jag vet ordet av det kommer hon med ett helt gäng oh vi börjar förfesta. Verkligen tur i oturen Vi tåg sedan spårvagn in till Avenyn där vi mötte upp Jimmy och Chrille dem blev nog lite förvånade när vi kom med ett gäng killar på 20 pers, men det va kul. Gick in på ett ställe allihopa, blev riktgit på det! haha så minns inte allt:D
Efter ett tag gick vi på ett annat ställe, eftersom det var lördag så är det 20 på de flestaställena och Micki och jag kom inte in över allt :( men vi kom in på ett ställe som heter Gretas hahha hm. Men eftersom Jimmy var helt grining som jag och Micki säger så va vi inte där länge, för han ville hem. Så jag stack till holländarna och efterfestade med dem, mkt trevliga....

Söndag
Gick in och väckte dem i 27:an på morgonen, haha! Men sen ville dem sova så Micki och jag gick oxå och la oss, dagen innnan hade vi snackat om att vi skulle bowla så när klockan är 8 går jag och micki mot bowlingen, där vi träffar alla holländarna, :D Vi hade ritkigt kul, lyckades fantochmed trilla  så har blåmärke överallt nu :s När vi bowlat gick vi alla tillbaka hem till vandrarhemet för att forsätta festa, blev en väldigt lång men rolig natt! Satt bara där förrutom när jag, Erik och Björn skulle checka läget i stan men hittade inget så vi gick hem igen.

Måndag
Sjukanämlde mig på praktiken lika bra för jag hade aldrig orkat. Så det blev shopping inne i centrum, Hittade 2 par skor och en foundation, haha ritkgit nice ju. Senare skulle Micki hem så jag fick följa henne till stationen. När jag gjort det så åkte jag hem igen så jag gick uppp till Holländarna för att ha något att göra, tvingade pappa att ta hand om mig :D fast han blev för full till slut så jag va bara med min pojkvän, wim och Nils Holgersson. Satt uppe hela natten och snackade för att det var deras sista dag i gbg för de skulle senare till jönköping och sthlm. ( Fick en massa skäll av alla pågrund av natten innan för att dem andra som bodde där inte kunde sova och alla kollade på mig och skratta eftersom det var dem ivårt rum som klagat) lite pinsamt, men va fan :D

Tisdag
Sjukanmälde mig idag med, men baar för att jag kände mig dålig. Gjorde ingenting den dagen bara sova och solade.

Onsdag
Började jobba klockan 3 och slutade klockan 11 lite drygt faktiskt med det va roligt. Så jag sova hela dagen sedan bar det av till jobb och sen så åkte jag med hem till Fredrik, vilket var mycket trevligt.

Torsdag
Fredrik fick köra mig till centralen eftersom annars hade jag inte hunnit till jobb, men jag hann precis som tur va. Jag slutade klockan 22 eftersom jag skulle börja tidigt på fredagen, Så efter jobb så gick jag hem och packa och gick och la mig va skit trött.!

Fredag
Började jobba klockan 8 vilket var lite drygt, men slutade ju 4 så det va lungt ändå. Efter det hade jag 3 timmar av dötid till tåget skulle gå. Så jag gick i affärer och tog det lungt. Tog sedan tåget 18.45 hem till landskrona. Va hemma halv 10 och det första jag gjorde va att leka med Micki :D Ville träffa dem andra oxå men nä, blev tyvärr inte så:( Vi gjorde verkligen inget vettigt, men det va skönt det med. Lite sjuk liksom!


| Michellle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0