Göteborg:D

Söndag:
Ja då var det dags för mig att bege mig av till Gbg där jag ska utföra min praktik på Hotell Allen under 2 veckor. Så 13,38 tog jag tåget mot Gbg och var sedan framme 3 timmar senare. Jag hittade lätt till mitt "hem" under de följade veckorna. När jag se skulle hitta till min praktik var det dock lite svårade, kände som om jag yrade runt i hela gbg men till slut så hittade jag äntligen dit vilken var en stor lättnad. Jag  var sedan hemma igen runt 8 då jag lagade mat och chillade framför tv:n.

Måndag:
Första dagen på jobbet, min handledare heter Jossan iaf jag tror hon är min handledare. Allt gick bra på jobb och i början så fick jag gå en rundtur på hotellet och sedan fick jag hjälpa till i städ. Det var tråkigt eftersom jag mest stod där och kollade eftersom de skulle visa mig, tillslut tänkte jag bara GE MIG ETT RUM DÅ, eftersom jag själv vet hur man gör för det ingår i mitt jobb där hemma:D

Tisdag:
Kom till jobb och fick ta hand om frukosten äntligen något jag är bra på och gillar. För det är då man träffar de flesta:D En man på typ 50 började ragga på mig han är väldigt trevlig dock, så det är bara roligt. Efter det så fick jag ta hand om bokningar och lite sånt trevligt. Mot slutet bar jag och Jossan ner massa burkar när hon slut skulle lsäng en ölburk så började hon skaka den och nyfiken som hon är började hon skaka allt och det hela slutade med att vi tog upp burkarna där uppe för hon ville hundersöka dem, haha. Sjukt rolig tjej!

Onsdag:
Frukost igen fast dock inte ensam Sandra (en annan praktikan) hjälpte oxå till, vi hade väldigt roligt åt mig eftersom jag klantade mig hela tiden, haha. Alltså det var inte min dag. Senare kom en annan tjej Andrea (en annan praktikant) så vi var tre praktikanter och hade inget att göra så vi satt mest och snackade. Eller jag snackade de svarade bara på min frågor :P haha Sen på kvällen bar det av mot Hans och Johnny det var trevligt att snacka med dem fast jag inte han vara där så länge. Men lägenhetn ska renoveras så när jag ska bo där i Maj med några kommer det vara nice:D

Torsdag:
Sitter på jobb har lunch rast nu så ska väll gå och käka nu,  jossan undrar nog vad jag håller på med, men som sagt snart klar. Ikväll blir det myskväll med mig själv, haha. Efter jobb ska jag gå till banken och sen handla nagellack, så ikväll ska jag sola, duscha, raka benen :P och fixa manikyren. (jossan mobbar mig för mycket)
Nä nu ska jag käka ha det fint.:D

image82

Saknar mina hetingar :D, Micki kommer på lördag, wooho

| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0