Helgen.

♥En mycket trevlig helg får jag nog säga. I fredgs så va vi 9 stycken som bokade bord på Tivoli. Alla va redan lite på det när vi kom, och när vi kom dit så fick vi en jävla massa dricka där med, vilket inte blev upp drucket. Massa alkoholmissbruk som Hanna säger. Kan ju säga att fel person drack vår dricka, inte snällt. Lyckades starta ett slagsmål oxå, HAHA! det var bara på skämt men det tyckte nog inte dem tydligen. Hade inga nycklar hem iheller så fick sova hos lilla fröken Hanna Magnusson, mycket trevligt det med.

Hela lördagen spenderade jag med henne, alltid lika kul. Sen på kvällen så skulle vi iaf grilla hemma hos Hanna och Amanda, och de gick ju bra? :s. Fick nog aldrig riktigt igång grillen, men det blev gott iaf. Det som var klart. Vissa ska ju inte bli kock i alla fall ;) Skulle egentligen käka vid 6 men som vanligt blev det försenat så började inte käka förrän dem andra kommit som skulle förfesta. Så i lördags så stck vi bara till Thycko men där va inte jag länge mådde skit dåligt, från fredagen tydligen. Så kära Anna Linné körde mig hem :)

I söndags så jobbade jag, började 7.30 så det va ju ändå rätt bra att jag stack hem så tidigt. Klockan 8 kom Emma, en ny på jobb som håller på att lära sig. Känns skit konstigt att man ska lära sånna som är äldre än en själv och när man ska hitta på saker åt den personen. Men det gick bra, hon va iaf trevlig.


Nu sitter jag i lägenheten med Mickipicki, har precis kollat på "Benknäckaregänget"  - En film värt att se, sjukt rolig!!
HAr haft slagge med Mickian i köket innan, hon har käkat upp vår glass den lilla bitchen :P MEN JAG VANN!!! haha

Yeeah

| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0