Hum!

Sitter just nu hemma hos Mickis pappa och tradar. Micki segar. Ska antagligen/förhoppningsvis tillbaka till lgh sen. Måste ju plugga oxå men vet inte riktigt om jag orkar det om jag ska vara allvarlig. Men får se vad som händer sen. Har faktiskt bara suttit och läst en massa bloggar och datanördat mig nu ett bra tag, inte likt mig. Men vafan får väll snart göra nåt annat. Börjar att bli hungrig oxå så får äta nåt snart.

När jag sorterde tvätten innan idag så hittade jag mammas smycke skrin:D Alltid kul att titta i, haha! I alla fall så hittade jag delar av mitt bort tappade armband ( det ända jag hade från min far) Blev lite ledsen faktiskt. Känns hemskt att se dem, när jag bara vill ha tillbaka mitt. Men jag hittade ett annat armband så då är min mammas som jag sedan fick reda på att även det är från min far, så jag tog på mig det. Känns inte ritkgit samma sak men, får väll nöja mig med det.

Hanna din lilla tjatar vi ska!!!

Nä nu ska micki ha datan.

| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0