Ljuvligt men gamla minne:D

Jag, Micki och Hanna var ute och spatserade innan, från Mickis pappa till Lägenheten:D Väldigt trevligt, Eftersom vi började snacka gamla minne, om vad vi gjorde när vi va små. Om alla Åhustripper, våra basilika äventyr och våra reser genom skåne bara för att festa över allt. Helt sjukt egentligen att vi gjorde allt vi gjorde och vi åkte så mycket överallt. Men det va kul, verkligen inget man ångrar. Och allt det innan vi ens fyll 16, vi är små busiga flickor ;)
Efter Hanna gått för ca 50 min sen började jag och Micki och prata igen...

Micki: Fan va pinsamt om man inte kommer ihåg en kille man har haft sex med och sedan raggar på han några helger senare:S
Michelle: Men det har jag vatt med om, fast i strulade bara. Och jag raggade inte på honom sen, utan han på mihg. Hm inte alls samma sak. Jag är nog trött :S!
M&M: HAHAH!!



Lite sköna pics för typ 4-3 år sedan:D HAHA!, va tvungen (LA MAFFIA ;) )




| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0