Michelle lurar gäster på Hamn hotellet

Längesen jag jobba sen sist. Men måste påstå att det gick ganska bra. Och tiden gick fort, så det var ju oxå skönt. Klanat mig bara med en sak, men det vet jag bara inte hur man gör, har aldrig gjort det innan. Jag både ÄLSKAR och HATAR mitt jobb, haha. Eftersom man kan träffa heta killar där, men nackdelen är bara att man inte vet när de kommer och man lyckas att se ut som fan varenda gång. Som idag t.ex. visst det skulle komma en kille från hotell öresund men tänkte inte han skulle vara så het eftersom jag kollade på namnet, men nej, så klart så hade jag fel och lyckades se ut som fan och yra ihop en massa. Han bara skrattade åt mig, men men. Det löste sig. Träffar inte han mer så det är lungt!

Ja sen så har jag då lyckats lura några av gästerna, haha! Det va ju inte med meningen trodde att det fortfarande va samma sak som när jag jobba sist men ack, ännu där klöddade jag till det. En upptäckte det och kom ner och frågade, men dem andra lär bli lite chockade kanske. Haha, inte mitt fel att dem ändrar som man behöver lösenord. Fast tror faktiskt dem överlever.

image140
HAHA, jag på praktik i 1:an på Elite Plaza.
Ser ut som fan :s
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0