Pinigt

Jag och Micka stack till kvantum för att panta en jävla massa flaskor, haha! En hel säck full faktiskt. Men det blev bara 120.5 :- lite besvikna efter allt slit ;) går vi sedan in på Netto. Och börjar plocka på oss saker. Efter en stund så upptäcker vi en sån maskin sån man kan kolla vad alla varor kostar och börjar använda oss av den. Efter en stund så ger vi upp eftersom vi inte lyckas köra alla varor på samma gång, lite patetiskt men kul hade vi och det är det som räknas. Väl framme vid kassan så säger hon i kassan:


Kassa tjejen: Har ni koll på pengarna nu? HAHA


Micki och jag kollar på varandra lite pinsamt, och skrattar med henne (åt oss) Utanför Netto får vi flipp som vanligt, börjar fota konstiga fota och göra berättelser av dem:s tyvärr kan jag inte lägga in bilderna här för jag har inte sladden till kamernaL lite tråkigt, men jag ska fixa det irmogn:D


Nu sitter jag, Hanna och Micka och kolla på Despe som jag sa, väldigt trevligt. Har verkligen saknat det.


Måste va nåt fel på min mobil, eller vad säger du micki ;)  HAHA!


Tillbaka till Despe.


| Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0