Plugg, plugg och åter plugg

Vet inte varför man ska spara allt till slutet, men har ett helt år på sig för att öra sina grejor men ändå gör man inte dem. Som förra veckan jo då satt jag uppe hela natten bara för att göra projektarbetet som jag haft hela året ¨på mig att göra, jag MÅSTE sluta skjuta upp allt.

Nu har jag i alla fall lagt upp ett schema till mig under tre veckor om vad jag ska hinna med att göra. För sedan bär det ju av till GBG och bartenderutbilning med skolan :D Vilket ska bli riktigt nice! Och när jag kommer tillbaka så vill jag inte ha något mer att göra.

Och som sagt, så dum som jag är så ska jag börja plugga på ett prov nu som jag har imrogn bara för att jag va med Hanna och Micki innan, men vadå. Det är ju liksom mycket roligare än att sitta med näsan i boken hela dagarna. Så nu ska jag plugga Psykologi (A) skulle varit klart i januari, men nä inte jag såklart. :( Efter detta prover har jag dock 3 prov till denna veckan och 3 inlämningar. Fan jävla skit vecka. Alltså måste jag fest jävlar i det i helgen, som belöning :p haha!  Nä nu ska jag plugga......

image135

|Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0