Pluggdejt

Första dagen i skolan efter praktiken, inte väldigt givande, haha, har inte gjort ett skit idag. Fick reda på att vi nu även bara har 1 lektion på måndagar med eftersom den kursen är avslutad. (Eller ja den ska vara, fast inte för mig) Vi fick våra studentermössor idag :D Woohoo! Den va nice, fast det fattas en sak, mina siffror, det som skulle vara så fult. Ska ringa och klaga till Mikael eller Christian kommer inte ritkgit ihåg vad han hette, inte relavant iaf...

Nu sitter jag och Micki och Amanda hemma hos Micki har har pluggdejt ;) Måste skriva projektarbete eftersom det ska var inne på torsdag och vi har knappt börjat med det (Jag och Tanja) Jobbigt läge alltså.
Jaja får väll återgå till studandet.:(

image122
| Michelle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0