Pumphuset

Ringde Hanna vid 21,10 och bestämde att vi skulle ses, bara det att jag precis kommit ut från duschen och bussen går halv tio. Så jag fick skynda mig. Fick slänga på mig både smink och kläder och fick sätt upp håret i en knut. Haha, väldigt vacker. I alla fall så träffa jag då Hanna, Lucas och Karl David i pumphuset. Där vi satt och tog en öl. Satt mest och snackade och var allmänt sociala. Annars hände inte så mycket. Lucas och Kalle gick hem när de stängde men Hanna fick vänta med mig på bussen. :D Ännu en diskution om vår framtid i Gbg, haha hon och jag ska ju flytta dit, nån gång :p Sen tog jag ju bussen hem 10 över 11. Och nu sitter jag bara här.

Ska snart börja plugga har stort prov imorgon men orkar inte plugga är skit trött och har ont i huvudet så får se hur det blir med det pluggandet. Måste iaf göra provet, får inte ha fler rester nu. Har redan lyckas spräcka mitt provschema. Skulle  ju göra ett idag men, nej det blev inte så slutade ju tidigt och pallade inte vänta till Stödtimmen. Eller ja jag hade inte hunnit att gå på den eftersom jag började jobba klcokan 16,00 i Landskrona och den lektionen börjar 15,00 så får fösöka ta igen den på fredag eller något. Få la se vad som händer. Nä nu ska jag väll fösöska plugga lite iaf.
image141
Snart sommar :D Då blir det massa sånna här grillkvällar:P
| Michelle

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken rolig bild. :D

2008-04-24 @ 09:45:10
URL: http://hannaelise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0