Seg helg

Denna helgen har varit ritkgit seg, mest för att jag inte haft ritkgit pengar för att gå uit och festa, mend et är pengar på fredag, så nästa helg bli det mega fest :D I alla fall så städade jag och Micki lägenhetn igår eftersom det kommer folk och kollar på den på måndag, ritkgit jobbigt. VI blev inte ens klara för jag skulle käka hos Kim klkockan 6 och när jag kom tillbaka satt hon i soffan och ingen av oss orkade göra mer, så vi beslutade oss för att göra det på söndag ist. Så vi kollade på tv och bara slappade, eller  Micki satt vi datan som hon brukar.

Efter ett tag så blev vi sugna på något så vi stack och handlade lite gott, men när vi skulle ner så beslöt vi oss öven för att bära ner de två svarta sopsäckarna med skit. Och hon tog den lätt så klart, själv trodde jag att jag skulle döö! Höll på att flyga ner för trappen ett antal gånger, men vi klarade oss, men utslagna var vi efteråt, haha men vi klarade. Och som Niels sa, "I'm impressed that you did it by your owm" det är fan jag med :P

image129
Niels och jag, i Gbg!
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0