Ths Studio, Modell för en dag

Hanna ringde och väckte mig vid 11 idag och sa att dem skulle hämta mig klcokan 12, och förvirrad som jag är så hade jag helt glömt bort det. Så det blev snabba ryck, fick sticka hem fort siom fan för att byta om, göra mig i ordning och packa ner kläder. (Blev ingen mer städning för mig) I alla fall så hämtade dem mig typ 12,15 coh sen så hade vi brått, skulle vara i Turning Turso kvart i, men som vanligt så blev det inte så. (vi håller aldrig tider)

Jaga, Hanna, Maggi, Amanda, Anna och Zara anlände ungefär klockan 13.00. Vi hade inte ritkgit någon anning om hur vi skulle ta oss dit eller var i byggnaden det låg, iaf så hittade vi tillslut till receptionen, efter att Maggi och Anna stått och tryckt på en dörr där vi trodde hissen var. Väl där fick vi reda på att vi skulle upp till våning 12, The Studio. När vi kom in dit så fick vi anmäla oss, att vi var där coh sen om vi ivll rekomendera några vänner. Efter det var det en massa dö tid, tills man kom fram till sminket. Sedan själva sminket tog inte alls lång tid. (Stor besvikelse) Tyckte inte alla sminkningen var bra. Mina färger gick i grönt och guld och typ ingen mascara, men det blev bra ändå.

Senare fick vi vänta ytterligare ett bra tag, tills vi till slut kom in i studion för att ta bilderna, haha fick göra en massa olika poser, kände sig som en jävla idiot när fotografen skulle säga hur man skulle göra, men det var kul, iaf. Efter att vi tagit enskilda bilder så gtog vi grupp bilderna, dem va roliga. Han fotade innan vbi var klara, haha! Och sedan fäller jag en komentar:

Michelle, (ironiskt); Vi kör pyramiden
Alla: Jaa!! Haha

Fan skulle bara hållit tyst, jag och min stora mun :D Efter fotograferingen, så bar det ut till väntrummet igen, det var nog där vi spenaderrade den mesta tiden, vilket var riktigt segt. Iaf så kom vi tillslut in för att kolla på fotona, mycket fina. Okej någon bra va där ju, men inget jag ville ha. Var ju inte nöjd med fotona, men emn det var iaf kul att göra det. Vår parkering gick ut klockan 17,00 och fetrsom jag och Hanna inte ville ha några bilder så fick vi går ner och "hänga" vid bilen, eftersom vi inte ville betala ner och inte ville ha någon böter. Och det var då de ritkgita modellbilderna togs, enligt min åtsikt då. Haha! Ritkgit snygga måste jag säga. Men till slut så kom de andra ner och vi kunde äntligen köra hem, verkligen en lång dag.

  

image133
Har ingen bild där alla är samlade, och iheller ingen där vi blev fotade.
Men hittade dessa fina!
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0