inget vettigt

Jaha då har jag flyttat in med Steffi. Mega fint. Bor typ själv eftersom hon alltid är hos sin pojkvän, måpste bara styla om lgh lite men det ska vi fixa nu någon dag. Vet inte ritkgit vad jag ska skriva. Gjorde min första Celtic show igår, det gick väll bra. Var så jävla nervös. 

Var på skumparty igår, haha! har fan aldrig sett så mycket skum förr vi simmade i skum. Efter det så bar det av mot Punto G och sedan gick det som det gick :p haha nä men det var vädligt roligt. Men som vanligt var det jag och pojkarna. Är ledig idag men har ingen anning om vad jag ska göra, förrutom att plugga till showen imorgon.

Igår satt jag och läste i Steffis tyska lexikon så lärde mig lite nya saker, det första va "Ich habe nierstein" och "nanananana Fett blitz" haha 

Nä har inget att skriva så ska plugga lite mer. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0