Fortfarande den lille

I fredags kom det en ny tjej hit, Dorothee. Hon är lika gammal som mig, sá det känns bra, haha! Fast jag är fortfarande bebisen :p hehe! Ja jag var tvungen att byta rum och lämna David :´( Men det gör inget för nu bor jag med Chu Chu. Vilket är sjukt bra, eftersom det är hon jag är med hela tiden, som min bästis eller vad man ska säga ;) hehe. Ikväll är jag och Dorothee lediga eftersom vi inte är med i Showen. Hoppas dock verkligen att jag är med i showen pá torsdag eftersom vi har roller skates´, haha!

Det har inte hänt nágot speciellt faktiskt, sá fár ta och skriva nágon annan dag när det hänt nágot speciellt. :D Och bilder komer i veckan jag och Chuchu háller pá och lägga in alla. Och det kommer  även att komma en film om várt Team snart pá youtube, som ni kan se. David háller pá med den, ska bara filma alla showerna, och klippa och sánt. :D Wohoo!!

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0