Det är över nu..

nu är studentveckan och studenten ocksá över. det som man har väntat pá hur länge som helst. Men kul har vi i alla fall haft allihopa tillsammans. förutom pá studenten dá hela dagen varit underbar och man skulle säga hejdá till alla, sá har hela veclan varit sjukt kul. Speciellt när vi hade vára lekar som irlänsk julafton med sápa och presening och samba festen var helt sjukt kul. detta har fan varit helt sjukt roliga 3 ár. alla resor som vi gjort tillsammans med klassen och alla fester som varit. Kommer att sakna SpTur mycket. men vissa av dem kommer jag ju att träffa snart igen.

men máste nog säga att sorligast av allt var nog när jag skulle säga hejdá till mina kompisar i Landskorna. Hanna var sá söt pá studenten, haha! Nä det kommer att vara hemskt att vara i frán dem, men vi ses ju snart igen, sá dá känns det lite bättre.

snackade med Micki i telefon när jag var pá väg till flygplatsen, fan började att böla igen. Lite pinsamt pá táget men vem fan bryr sig.

Kommer att sakna er mega mycket. Men vi ses antagligen i oktober igen, bara nágra mánader dit, inte sá farligt :D

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0