Teamet

Jorchen och Jordi : Vet inte riktgit hur det stavas, men de är i alla fall vára chefer och ja inte precis dem man gillar bäst
Chuchu (Marie): Hon jag lärt känna bäst, har mega kul med henne. Alltid vi tvá som gár till starnden eller gár ut tillsammans, kul :D
Olli och Katrin: Sjukt söta, har varit tsm i typ 2-3 ár nu, jätte snälla. Tar hand om en, precis som en mamma och pappa :D
Steffi: Jätte trevlig, men svàr att lära känna. men hon kan vara jävligt rolig.
Billy: Min andra chef sjukt ball. Alla älskar han.
David: Min rumskamrat, haha mega rolig. Bebisen ;)

Jag är sá klart den lilla här med, haha över allt. Men Chuchu är baar 20 sá det är ju lungt.

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0