Allt som hänt.

Flygen gick snabbat och incheckningarna med, det ända sega var pá Madrids flygplats dá jag var tvungen att vänta 12 timmar :s men det var lungt f¨r efter ett tag sá träffade jag tvá tjejer frán Mexico, Anna och Carina som jag satt och kollade film med och k´kade chips. Till vi till slut somande pá det h´rda kalla sten golvet. Tur för mig att de kom, sá jag slapp vara själv.

Det har hänt en jävla massa saker pá sá lite tid. Mina tvá första dagar sá hann jag vara pá 4 olika flygplaster, och fick en del nya kontakter, eller vad man ska säga. Har redan hunnit vara med och dansat i Grease kläder, underkläder som moulin rouge och en massa andra. Dagarna är extremt lánga med det ¨r bara lek hela tiden, sá det är faktiskt riktgigt roligt!

Dagen börjar klockan 10.00 dá vi samlas backstage för kaffe och lite prat. 10.30 sá öppnar vi mini eller maxi klubben. Där vi bara leker och har tävlingar. Det varar fram till 13.00 dá vi springer och käkar lunch för 13.30 ska vi vara pá scen för att öva inför kvällens show. Sedan mellan 15.00-17.00 sá är det áter igen min- eller maxi klubben. Efter det sá springer vi till scenen igen för att öva vilekt vi gör mellan 17.00-19.00. Efter 19.00 sá är det lite olika, beroende pá om man har mini disco, vilket börjar 20.30-2100 eller om man ska stá i dörren, vilket man gör mellan 19.15-20.00. Eller sá är man ledig fram till 20.30 dá det är samling backstage för att börja göra sig i ordning inför showen. Det är verkligen mycket jobb, för vi slutar inte förrän 00.00 och dá fár man ju göra vad man vill.

Efter showen i tisdags sá hörde jag en liten flicka och hennes mamma stá och prata och sá hörde jag mitt namn. Sá jag gick fram till dem och började prata. Jag presenterade mig, och det visade sig att hon hade hört talas om mig och ville leka med mig för jag va rolig. Haha, helt sjukt kul. Hade aldrig sett henne förrut men fick mycket beröm av hennes mamma, och det är ju alltid kul. Och nu har Superfamily ákt hem, fan kommer att sakna dem sá mycket helt sjukt sötta barn, Lily och Dylan. Det var sá sorligt när vi stod och sa godnatt till alla efter showen, och dem kom fram. Alla kramdes och sánt, sjukt sorligt.

Första kvällen här sá gick alla ut tillsammans, och min chef presenterade mig för en annan tjej som ocksá kom frán sverige fast jobbar pá det andra hotellet, för activ, fast dem gör exakt samma som oss. Malin heter hon hur trevlig som helst. Träffat henne flera gánger nu. Sá en kväll när jag och Marie (Chu-Chu) gick ut sá träffade vi de tre svenskarna som var pá semester där som vi lärt känna genom Malin. Och det visade sig att de skulle áka hem nätsa dag sá de var ute och festade en sista gáng. Dagen efter när jag skulle spela minigolf med minicluben sá kommer de gáendes pá gatan, och de berättde att de missade flyget, för att de sov, haha mega kul tyckte jag. - de körde ju en Amanda :D haha

Min första vecka här i fuerteventura sá bodde jag ihop med Marie, Chuchu som hon kallas eftersom hon är fransk och hennes rumskamrat bodde med hennes kille sá länge tills jag fick mitt rum. . Och det har jag fátt nu, bor ihop med David, frán österrike, mega nice är han. :D Sá det är lungt.

Maten suger samma jävla skit varje dag. Báde till lunch och till kvällsmat :s usch! Sá man ¨ter aldrig mycket och man fár säkrert inga vitaminer i sig. Pá midsommar sá tog Nikko bilen och sá körde jag, chuchu, nikko, olli och katrin in till den större staden, för att handla lite och för att gá ut och äta. Alla käkade pizza, kändes som om det var den bästa man ätit nágonsin.  haha

När jag och CHuchu var ute i lördags pá Piernos (kareoke) som vanligt alltid där, haha. Sá kom ärh som vill kallar han, och äcklade sig, sá det hela slutade med att vi hade tvá bodyguards som följde oss. Eftersom vára chefer ringde dit dem. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0