Dag 1.

Utmaningarna är redan i full gång!

Jag och Hanna gick upp klockan 8 i morse och jag började göra mig i ordning som vanligt med smink, hår och kläder men även en sak till jag lät lilla fröken Magnusson skriva Micki i pannan på mig eftersom det är en av utmaningarna. Eftersom Micki redan hade åkt i väg till skolan så tänkte jag, Ha nu jävlar kommer jag ta ledningen och få poäng. Men när jag träffa Micki utanför Grand Hotel i Lund (Står fortfarande Micki i pannan på mig) för att vi skulle gå i affärer så får jag reda på att hon redan klarat av typ hälften av utmaningarna och går upp i ledningen. Och jag som tyckte jag var duktig med att ha Micki stämplat i pannan och att börjat samla in namnunderskrifter till sex-formulären. Men men får väll ta och sätta lite fart imorgon, så jag kommer i fatt..

   

Haha, helt sjukt fula bilder, men men man gör allt för tävlingen, fotona är tagna i skolan och en utanför MQ.


| Michelle

Kommentarer
Postat av: Maggi

HAHA ni är sjuka. På riktigt

2008-03-10 @ 22:33:23
URL: http://margaretaenqvist.blogg.se
Postat av: Maggi

Jag hoppas du uppdaterar om dag 2?

2008-03-11 @ 19:34:10
URL: http://agnesmargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0