Dag 2.

Nu är tävlingarna på gång på riktig! I dag har jag hunnit med en massa saker och är nu snart i fatt Micki om inte jag leder vill säga. Hörde inte klockan i morse så vi fick ta ett senare tåg, än planerat, men det gick oxå bra, för då slapp jag komma så tidigt till skolan. Vi var riktigt nervösa eller vad man ska säga i morse när vi först skulle visa oss i dräkterna men medan dagen gick så blev vi mer "avslappnade" och brydde oss inte vad andra tänkte när dem såg oss. 

Så här såg min dag ut idag (Lite av Mickis):



            
      
               
  
 


Tack!

Nä nu ska jag plugg inför morgondagen så Natha och Tanja blir glada på mig. :D
Kommer mer imorgon!
| Michelle

Kommentarer
Postat av: Michaela

Michelle angående bild nr 4.. . Är inte det nästan olagligt? jag menar.. är han ens byxmyndig? :D

(ursäkta killen, skämt o sido, men du är ju ändå endast typ 16) :P

2008-03-22 @ 21:36:27
Postat av: Mmmmm

Smaskigt.. smakar David bra?

2008-03-22 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0