Förlåt Sara

Glömde skriva och be om förlåtelse till Sara, eftersom jag inte kom på hennes tjejmiddag fast jag skulle. Detta beror helt enkelt på att vi satt uppe till 06.00-06,30 i fredags/lördags morse och pratade efter en utekväll i stan och sen så ringde min mobil och utan att tänka så sa jag ja till att jag kunde jobba på morgonen och då börjar man liksom 07,30 så tyckte inte det var lönt att sova :s Så 07,15 begav jag mig tillbussen för att komma till jobb (utan att sovit något) så efter jobb så gick jag och la mig och sova hela dagen kunde inte vakna, elelr rättare sagt inngen kunde väcka mig:s haha

Men förlåt gumman hioppas du hade en fin kväll iaf, jag vet det är svårt utan mig men ändå ;) 

image53

Haha, sjukt gammal bild sen nyår 04/05:)
Ska dra till videomix och träffa dem andra hetingarna
| Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0