Förvirrad!

Vaknade precis  lite förvirrad och började leta efter min mobil eftersom jag var 100% säker på att jag tagit i den i rummet eftersom jag ställde klockan. Men jag hittade den inte. Så jag gick ut i storarummet och där låg den:D Jag trodde även klockan var mer än den var och var säker på att vi "försovit" oss, men så var inte fall i heller. Men nu sitter jag här och ska snart börja göra mig i ordning för jag och Hanna ska hem till lilla Lotta på en kopp kaffe klockan 1. Fast jag låter sömntutorna sova lite till, så att de inte blir "griniga" Haha!

Efter vi har varit hos Lotta så bär det av till Lund där Jag och Micki ska möta upp Robin för att senare ta oss till Malmö, ingen anning vad vi ska göra men det blir nog kul!

image83
Haha en liten söt åhus bild med Hetingarna
www.laget.se/Hetingarna
| Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0