Godmorgon, lite yrvaken.

Har precis vaknat för klockan ringde, skulle egentligen träffat kusinen vid systemet nu halv 2 men vi bestämde att vi skulle ses senare ist :D Jag har lite att göra idag egentligen ska hinna handla och laga mat till mormor och mamma idag innan klockan 4 eftersom sen så ska jag vara barnavakt, drygt! Dem vill liksom träffa mig innan jag åker, inget jag förstår ska liksom bara till Göteborg, men men så är det ibland.

Haha, Micki och jag hade ite tråkigt så vi fick ideéen att baka av dem ingredienser vi hade hemma, så det blev chockladebollar, eller rättare sagt crunchbollar. Blev inte ritkgit som planerat som jag sa så smart tilll Micki igår:
"Men Micki recept ska man inte följa det är bara förslag"

 
Så ska dem se ut,    Så här blev dem :D


Nä nu ska jag iaf kolla lite tv tills hon vaknar :D
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0