Helsjuk onsdag :D

Allt började med att jag träffade min kära lilla kusin och stack till systemet för att köpa lite dricka, haha yrade runder där som fan, hittade först inte hyllan. Men vi lyckades till slut. Senare bar det av mot Lun och när jag kommer till Nova så möter jag upp Micki, Nicole och Johan helt sjukt snygga;)
Efter Johan och Nicole stuckigt så beslutade jag och Micki oss för att börja förfesta vilket vi gjorde på Wrap House, haha ingen anning vrf men kändes bra. Efter vi sutit där en stund så tog vi tåget till Båstad där vi fortsatte dricka och jag lyckades spilla ut två glas vin, jävla alkohol missbruk. Iaf så när vi är framme i Båstad så ska vi ta bussen tll Ellen för han var så snäll att köra oss dit, vilket gjorde tat jag fick en ny kompis, en väldigt trevlig busschaufför :D När vi kommer till Ellen är jag lide bra på det så börjar göra oss iordning så vi blir snygga inför kvällen, när Hanna helt plötsligt ringer och säger att vi måste sticka hem till Amanda eftersom Göteborgarna redan hade kommit så jag och ellen packade och gav oss iväg medan Micki stannade för att hjälpa simon att plugga, undrar vrf? ;) Så nör vi kommer dit så sitter dem redan i köket och är i full gång med kröket, så vi slår oss ner och förfestar lite till. Efter ett tag så kommer Hanna och Amanda hem och gör sig iordning och slår sig sedan oxå ner vid köksbordet. Senare beslöt vi oss att gå till bowlingen, där var det mycket roligt och hände väldigt konstiga saker. Efter det så gick vi hem till Amanda igen för efterfest  där hon ligger och sover, blev nog lite mycket på förfesten ;) haah När typ alla gått och "lagt" sig så gick Jag, Hanna, Girre och Robban ut i snön och skulle åka pulka tror jag, minns inte riktigt vrf men det låter bra. *Ungefär såg min dag ut :


           
     


Nu orkadr jag inte lägga in fler bilder, men ni kan ju själv se vad som hände, Haha! ;)

| Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0