Krockad traktor?

La precis på luren efter att ha pratat i telefon med Micki och vi kom fram till att vi skulle ner i Landskronas city för att handla present till hennes mamma eftersom hon fyller år idag. När vi snackade så berättade jag att jag skulle träffa en kille som jag träffade för något år sen och Mickis respons var "Tänk om han har blivit ful, han kanske ser ut som en krockad traktor" Och då tänkte jag hur ser man då ut? Haha väldigt konstigt men givande samtal. Men jag står fast vid att träffa honom i vilket fall som helst. Man ska ju inte vara så utseendefixerad, som vissa tydligen är (Micki) HAHa
Nä nu ska jag börja sminka och ta på mig något efetrsom jag ska ta bussen klockan 12,59 för att sedan ta oss ner i stan. 

Jag kom precis på varför det är så dåligt väder idag, och detta beror på att Diana inte varit snäll uinder det förgångna året och min mamma sa till mig när jag va liten att man märker om man varit snäll under året för då är det fint väder på din födelsedag. Så alltihop är Dianas fel, vrf kunde du inte baar varit snäll? ;)
image55
Haha, sjukt gammal bild :D Längtar så till sommaren när man kan gå så här utan jackor :D

| Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0