Malmö.

Idag var jag och Hanna hemma hos Lotta och drack lite kaffe, vilket var väldigt trevligt. Det var längsen man träffade henne om man nu inte ska räkna med när man festar. Iaf så tog jag och Micki tåget till Malmö 14.45 för att träffa Robin. Vi hade ingen anning om vad vi skulle göra så vi åkte hem till honom och fick träffa hans familj, sjukt trevliga ::D Det slutade med att jag och Micki satt och ritade med hans lillasyster medan han fick panik på oss! Efter ungefär 2 timmar så gick vi hem til hans pappa för att hämta pengar (Micki orkade inte ens gå själv) och sedan så begav vi oss till en resturang/bar för att bara sitta och ta en cider och vara allmänt sociala. När Micki och jag sedan satt på tåget blev vi sjukt hungriga så vi bestämde oss för att käka pizza på det "nya" stället, haha helt sjuk personal men dem va iaf trevliga. Nu sitter vi bara hemma i lgh och softar för vi är väldigt trötta och vi ska upp tidigt imorgon för att åka till Lund och sedan till Båstad för fest.

    

Medans vi gick och skulle hämta pengar för maten så hittade vi Maggi bakom lås och bom ;) sedan ville jag och micki oxå vaar det, för vi är lite konstiga, men men man är ju som man är!

 

Och nu över till Tv.
Förresten Svaret till förra inlägget är: Sport!
| Michelle 

Kommentarer
Postat av: puddingen

Jag fick teckningen, jag är meeeeer populär :D:D:D:D

2008-03-24 @ 23:36:33
Postat av: Anonym

aa jättekonstiga hohohoho, vem tror du helt ärligt bryr sig om din blogg? hur många läsare har du om dagen förutom folk som vill smutskasta den som jag? 1? 2? familjemdlemmar? eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehrm joråmensåatte...

2008-04-01 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0