Rastlösa Michelle!

Det var längesen jag skrev sist men det har hänt en del roliga saker. Förra helgen så var jag ute för första gången i malmö det var väll trevligt, lite dålig stämning tycker jag att det var men annars var det väll rätt ok, har jag för mig.

I alla fall idag är jag och Micki hemma bara, väldigt tråkigt men jag hade ingen dricka att förfesta med och inte tillräckligt med pengar för att bara dricka ute.. Kollade på "Man on fire" tycker faktiskt den är väldigt bra, har sett den en gång innan för sjukt många år sedan men fällde ändå en och annan tår :p men det är så det ska vara! Nu ska vi snart kolla på morgonsoffan, annars så händer inget speciellt, väldigt uttråkad om jag ska tala om det. Fick precis ett samtal ifrån Hanna och Amanda som är ute i Hbg med sin kära kusin Sofie:D och dem hade träffat "Hamsa" från andra avenyn, lite avendsjuk blir man allt och ångrar att jag inte förljde med ändå.

Imorgon ska jag sitta barnvakt till Jacke och Wille hela kvällen men får väll stick ut efter det om någon är sugen:D För det kommer i alla fal jag va. Sen på söndag bär det ju av till Göteborg för praktik i två veckor, och det ska bli nice! Förhoppningsvis får man besöka av några... Haha!
Nu börjar morgonsoffan, så nu ska jga dra igen..

image112
Se den :D

| Michelle

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du inte har sett den så se den! Helst imorgon. Nu ska jag kolla på HamZa!

2008-03-29 @ 05:26:18
URL: http://hannaelise.blogg.se
Postat av: Ellen

mmmm Hamza!!! Jag slår vad om att Hanna raggade :P

2008-03-29 @ 11:51:09
URL: http://ellendinvitvara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0