Shopping i La

Har precis kommit hem till Micki efter en liten shoppingrunda. Fast det ända jag köpte var en liten present till hennes mamma. Tror nog hon kommer bli glad, jag hade i alla fall gillat den. Det måste ändå sett rätt roligt ut när jag, Micki och Hanna sprang ut och in genom affärerna. Blev lite besviken när jag skulle handla mat till min mamma som jag lovat för mitt kort funka inte, eller rättare sagt det var något problem med automaterna, hatar att inte hålla sånt jag lovat men mamma blev inte sur i alla fall. Hon brydde sig nog inte ritkgit för jag hade ju tagit disken till henne, så man kan ju säga att jag känner mig rätt generös idag.

När vi kom in på 261:an för att fika så satt där ett gäng hetingar ;) haha Hanna fösökte övertala han ene att ha påskfest precis som förra året men tror inte det blir av. Det var i alla fall trevligt att sitta och snacka lite.

image56
Påskfest -07 med äggrullning.

Nu ska jag och Micki slöa lite framför tv:n tills vi  kommer på något att göra!
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0