Utmaningsvecka Dag 3.

Snart klar :D

Kom för sent till skolan idag eftersom jag och Hanna satt uppe till 4,30 och drack kaffe och snackade, så pallade inte riktgit gå upp när jag skulle. Men kom ändå iväg rätt tidigt eftersom jag tog tåget 8,45 så det blev inte många timmars sömn. Men jag gav mig ändå in på utmaningarna i skolan så fick en del att kryssa av idag med, tack gode gud var min "Baldejt" även kallad Hampus i skolan så jag kunde klara av den, annars så skulle jag fått göra en annan sak vilket jag VERKLIGEN INTE vill. :D

I alla fall, så här har min dag sett ut idag:
 

   
   

Har även gjort dne där man ska sjunga och dansa men, den kommer jag inte lägga in här, endast för domarna :D


Myskväll i Höör :D

Idag har några från klassen haft mys kväll ihopa eller vad man ska säga, har lagat mat och kollat på Grey's vilket var mycket trevligt. Allt började med att Fillippa, Eve och Jag stack till Höör, där vi möttes utav Julle och Emma. Vi stack direkt till affären för att inhandla det som behövdes, så som ingredienser till Tacos och frukost till morgondagen. Sedan åkte vi hem till Emma för en kopp kaffe för inväntan av de andra. Och ungefär en timme senare kom Marika, Emilia och Fillippa. Så vi började att laga mat och duka, det blev riktigt gott och mättade fort, fast alla var jätte hungriga. Sedan gick vi ner där nere för Tv tittande. Då kom även Carro och Cornelia på besök, även det mycket trevligt. Och inte förräns Grey's började så blev alla tysta, haha!  Och nu sitter jag här eftersom lilla Nicklas ANdersson vill ha in en uppgift innan 00.00!

   
   

Jaja nu ska jag fortsätta med plugget och sen så ska jag sova.
Godnatt, kommer mer imrogn:D
| Michelle


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag måste säga att håret var riktigt dåååligt gjort. Haha dem står ju inte ens upp och där kan knappast vara 10 stycken ;P

2008-03-12 @ 23:35:14
Postat av: Michaela

VADÅ FUSKA? KILLEN SOM DU GER LAPPEN TILL ÄR FAN KNAPPAST BYXMYNDIG ÄNNU :O SKA TA UPP REGLERNA MED DOMAREN!

2008-03-12 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0