1 månad till STUDENTEN/19-års dagen

Idag är det exakt en månad tills Studente och tills jag då blir 19, haha! Riktigt skönt att det snart är dax, att skolan snart är över. Att slippa behöva stå och trängas på 6:an till skolan varje morgon och eftermiddag. Det ska bli ritkgit skönt :p haha! Men nu börjar ju alla roliga saker med, på torsdag klockan  10 beger sig SpTur3 till Gbg för att göra bartenderutbildning och festa så klart. Undra om traditionen håller i sig denna resan med ;) Haha! Förhoppningsvis, måste ju hålla hårt i sånna saker ;) Ska bli riktigt nice. Det är jag, Natha, Eve, Murran och Josse i bilen, haha fyfan va det kommer va livat :P

Fick reda på att jag klarade Spanska NP Bobo sa att han hade jublat när han insåg att jag klarade det, hm? :s haha! Äsch det känns jävligty bra, så slipper jag få IG i det. Woohoo!

None
Kunde inte ladda upp bilden jag ville ha, så fick at denna på mig och Murran, i 1:an
under den årliga fotbollsturneringen ;p

| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0