Äntligen.

Np i Spanska idag, fyfan va svårt dey va, jag skojar inte. Det va rena gissningsleken för mig i alla fall,hoppas bara att jag klarade det. Till och med min lärare frågade: Blir det G nu Michellan? Förhoppningsvis :s

I alla fall så tog jag äntligen mod till mig att ringa det samtalet, har skjutit på det länge nu, så som jag alltid gör. Men det gick bra, hon tyckte bara det verkade kul för min del att jag fått jobb där. Så från och med idag så jobbar jag inte på Kronan längre. Men ska dit någon dag, för jag skulle få ngon avslutningspresent, och det är ju alltid trevligt ;) Haha!

Men ska plugga nu till ett prov imorgon, och har inte börjat än så får väll göra det nu.!

None
Inte långt kvar nu.. :D
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0