Bästa komentarerna.

Lovisas ragg kom till hotellet dagen efter,
Tanja: Lovisa hade du inte linserna i igår eller!
Alla: HAHA
Lovisa: Jo jag har alltid dem i??

Sitter utanför bartenderskolan
Michelle: Jag ska förfesta med Chippe och dippe ikväll
Eve: Vem är det?
Alla: HAHA!
Michelle:  Ja men sen ska vi träffa Bagge och Phille, för dem har jävligt bra smak.

Rumänierna i rum 216
Michelle: Fyfaaan, your feet stink!!:s

Jag och Tanja på toaletten på GP
Tanja: Är det lungt om jag tar hem han till lägenheten
Michelle: Ja faan, hem och knulla din llilla hora.

Vi avslutnings fikan på skolan
Bartenderna(läraraen): Det ända namnet jag lärt mig är Michelle
Vår lärare: Ja men sen kan man ju diskuterar om det är positivt eller negativt.
Bartendern(lärare): Ja det ska vi inte gå in på
Alla: Haha!

Rundvisning på skolan
Vår lärare: Nä Michelle här hade man inte kunnat gå då hade man ju gått upp i vikt, man får ju äta allt man lagar
Michelle: Nä du, du får nog tänka på formen ;)
Nästa dag
Vår lärare: Blev det nåt hångel igår då Michelle?
Michelle: HAHA!

Sen så har vi ju et fina samtalet jag fick av Lovisa när hon inte hittade hem, haha
Lovisa: Goooman
Lovisa: Miche Fitta jag hittar inte hem.
HAHA, jag Tanja och henke höll fn på att döö!

Kommer fan inte ihågallt, men det sades sjukt mycket roliga saker :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0