Fredag kväll i Lund.

I fredes stack jag, Maggi, Sara och Micki in till Lund för att se vad som hände. Vi hamnade på Tappe, vilket var väldigt trevligt. Fast Sara stack redan efter typ en halvtimme, men vi andra stannade tills det stängde. Fick två nya kompisar Andre och Jonte. Sen så fixade vi Cowboyen till Micki, haha det var sjukt roligt dock ;D

Idag så hängde jag med Micki och Diana till Familia och sen till väla för att shoppa. Hittade allt jag skulle ha till balen och studenten. Fast när jag kom hem så ångrade jag skorna till balen lie så på måndag så ska jag hitta ett par nya, hehe! Senare så blev det "spa" hemma hos´Micki, eller jag första så badade vi i poolen, vilket var kalt, men efter ett tag va det jävligt skönt ändå :p Senare bar det av mot badkart där vi hade lite ansiktsmask och vin, allt trevligt. Men när vi skulle sätta på bubblorna så gick ju inte det så klart, blää :p haha! Men det va nice i alla fall. Nu sitter vibara och kollar på tv mega tröt är jag, har sjukt svårt för att somna liksom :s

Idag är det två veckor tills jag lämnar kära Landskrona och åker till Teneriffa, wohooo!!

:D
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0