Måndag

Jag hade bara en lektion idag som jag brukar så var hemma rätt tidigt. Skulle ju vänta på det dära samtalet från min nya chef :D Men när hon väll ringde så var dte ju mamma som svarade och då började dem prata eftersom hon är nervös för att jag ska åka. Men hon har väll lugnat sig lite så det går nog bra.

Ikväll så har jag då lekt med Hanna och Micki, och hört alla intriger från Prag ;) Alltid kul med litte skvaller. Fast så mycket hade det inte hänt sa hon, så lite tråkigt ju ;) HAHA!  Nä lät faktiskt som dem haft kul. Fast vi har oxå haft jävligt kul här medans dem vatt borta, fakiskt hänt mer än vad det brukar. Men det är ju klart att det vatt roligare i Prag,

Hanna jag vet inte :D

haha
HAHA, Aaw Julia, Emma, Emilia och jag på väg till dk för nåt år sen ;)
Va tvungen att ta den, haha.
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0