Packar..

Håller på att packa inför Gbg nu. Har verkligen ingen anning om vad jag ska ta med mig, fast vi ska hem redan på söndag. Fick reda på i skolan att vi måste packa lite eftersom vi är full bil :s Ingen anning om hur det ska gå. När jag väl hade lagt fram tre olika outfits som man kan ha på dagen, ja då kom jag på att tänk om det blir varmt, måste kankse stopppa ner ett par shorts eller nåt. :s SÅ nu helt plötsligt är det jätte mycket, plus att jag inte börjat planera inför kvällarna :s oorh, hatar packa :p haha! Sjukt trött oxå, vill snart gå ochj sova. Men måste nog packa klart först vet hur jag är på morgonen. Nä får väll forsätta, och föröska ta med mindre:s
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0