Skolan

Sitter just nu på datakunskapen och har kollat vad jag har för rester kvar att göra, har fan 14 saker kvar som ska vara klart om en vecka :S Att man alltid ska spara allt till sista sekund. Dryygt! Annars har vi inte gjort mö i skolan idag, min första lektion nu liksom. Hade ju möte i morse om balen och lite sånt. Och sen hade vi håla som vanligt och satt ute och solade och spelade basket. En gubbe var väldigt impad av kug eftersom jag spelade i högklackat :D haha! va ändå bäst på plan,...

Slutar denna jävla lektionen om 10 min men har fan inte gjort något, sen så har jag ju en kvar, Spanska. Fick reda på att vi skulle ha nationella i det på måndag, fan så körd man kan vara, haha!

nä ska försöka gör någon rest nu. haha.
| Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0