Stortorget med Hanna

Fredag, var allt vanligt i skolan, hade då spanska som vanligt. Men sen så va jag tvungen att stanna i skolan för att in vänta kära lilla Hanna Magnusson. Men det va trevligt, alltid lika kul i skolan ju ;) haha! Men jag träffade iaf Hanna på centralen i Lund vid 2 ungefär. Senare bar det av mot Stortorget där vi satte oss och tog ett glas vin, riktigt skönt var det att sitta i solen och dricka vin. Det får vi ju lätt göra flera gånger. Iaf så skulle hon träffa sin mormor på nova, så jag tog tåget hem. Lite senare stack jag till Micki och vi tog det bara lungt eftrsom vi va så jävla trötta.

hah
HAHa,  jag och Hanna från spelkvällen :P
|Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0