Utomlands igår igen ja :D

I går efter skolan så stack jag och Micki in till DK för att hitta en student klänning till mig och för annat shopping och för att festa så klart :D Jag hittade en jätte fin klänning som jag ska ha på studenten, men det tog ett tag inte förrän i sista affären hittade jag en, jävla tur för affärerna höll på att stänga. Senare så satte vi oss på en restaurang för att äta tillsammans eftrsom dem andra va på balen så tänkte vi att vi  oxå kunde få hade lite trevligt. Senare bar det av mot slottet där vi träffade ett par nya kompisar. Först en gäng hbg-killlar som va rent av störda i huvudet. Så vi skaffade oss ett par danskar istället, som v sedan spenaderade hela kvällen med. Va på Manhattan oxå ju, alltid lika trevligt, och som vanligt blev det slush-ice shotarna, mycket fina. Trevliga pojkar oxå dem bjöd ju hela kvällen, och sånt gillar man ju.
Tog båten hem vid 3 för att senare ta bussen till landskrona klockan 4. Fulla som vi va så somnade vi båda två, och vaknade inte förrän vi åkte för långt :s så det var bara till att börja vandra från rådhustorget klockan halv fem på morgon, fy fan va kallt det va. Själv va jag så jävla full och trött så Micki fick typ dra mig hem hela vägen :s haha Tack Gumman!

Ikväll bär det av mot Lund och kulturen, riktigt nice ska det bli :D Men först ska vi itll en kille som heter Emil och förfesta, alltid trevligt att lära känna nytt folk:D Sitter hemma hos Magnusson och väntar på att Hanna ska bli klar den sege jävlen :s Hon ska alltid börja göra sig i ordning försent. Men vi tycker om henne ändå ;) <själv är jag klar eller ja fattas lite saker på outfiten men annars så är jag klar. Det blir även filmning hela kvällen, till projektarbetet ska fan bli kul att se den filmen sen :D Nä nu ska jag ta på mig helt.


Hetingar ;) haha
|Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0