Valborg i DK

Jag, Amanda, Mimmi och Ida va i DK vid halv 3. Inhandlade en massa sprit och sendan bar det av mot slotet för att möta upp dem andra. Det kändes som om det bara kom fler och fler, kändes som om hela Båstad var där :P haha! Iaf efter ett tag så sticker vi till en bar, där alla varmer sig och tar lite mer dricka. Men det är då jag inte hittar min mobil. så det blev bara till att vandra tillbaka så gott som jag mindes vägen :D

Det var en ritkgit trevlig kväll, synd bara att det blev lite missförstånd och att vissas saker blir bort tappade. men det löser sig :D

Jag och Amanda borde inte få umgås, kan ju inte hålla reda på något ;)

..¨

| Mcihele

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej du kan inte ens stava ditt eget namn!

2008-05-02 @ 14:06:33
URL: http://hannaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0