Michelle goes Swedish

Starlight Express gick väldigt bra. Förrutom att jag var blond. Haha det var nog både första och sista gången jag är blond. Det första min chef säger till mig är. "Nom you really look like swedish, blond and dumb." aajajaj men vi hade riktigt kul. Speciellt när jag skulle sjunga min kärlekssång med Ronny, haha! Det är lite svårt att titta in i hans ögon utan att skratta plus så kunde han inte sin playback. Men vi klarade det.

fan har satt mig själv i ett stort jävla problem :s ingen anning vad jag ska göra. Man kan säga att jag har en Jennifer Pålsson (mycket beslutångest) Vet verkligen inte vad som kommer hända, jag får se vad som sker efter de här två veckorna. Eller ja slutet av november rättare sagt. Går bara och tänker på det hela tidenm, men förhoppningsvis väljer jag det rätta till slut, fast jag inte vet vad det är.

Jag är så jävla trött dansar hela dagarna långa nu. Eftersom jag måste lära mig alla danser i showerna, vilket tröttar ut en väldigt mycket. Dansar vi inte med skor eller barafota ja då dansar vi med roller. Helt crazy, men mega kul. Har även en massa att plugga såsom playbacks. Som tur är så är det en lung vecka som kommer nu, inte så stora shower. Har bara playback för Grease att lära mig och då är det bara tre solon så det är skönt. Men veckan där på kommer att bli jobbig. För på måndagen så har vi Les Miserables och då är jag igen huvudrollen av tjejerna, det gick ju bra sist på Starlight Express, men det var lätta playbacks, så får se vad som kommer att hända nästa måndag. Showen idag var verkligen bra gjord utav oss, det var stressigt, för att vi inte var så många personer vilket innebär mycket klädbyte. Men det gick bra. I morgon och måndag så blir det mycket dans igen. Sedan blir det lungare. Kan knappt vänta tills onsdag (ledig).

Träffade en svenska som bor här, wohoo! från Malmö. Så det var värlidgt trevligt att prata svenska med honom.

Jaja nu måste jag plugga in min playback :s


Kysse (for u Andre and Kuba) haha!


Amanda din tröge självklart ska jag inte bli blond, haha, ser helt hemst ut :p Saaknar dig :D



bl
Jag och steffi :s haha

- michelle


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha men det hade varit kul. :D

Ja jag saknar dig med, skit mkt!

2008-11-18 @ 16:12:34
URL: http://amandam.blogg.se/
Postat av: Jude-Julia

oooo, du va ju jätte söt i blont hår.. hhaha, fan va jag saknar dig judejävel! gaaas <3

2008-11-21 @ 14:11:32
URL: http://neehe.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hah det var det värsta jag sett på länge, men du blondi, nu är det dags att komma hem!



Ps, kolla min blogg, jag är mobbad :D



Älskar och saknar dig extremt möö :D

2008-11-29 @ 15:40:15
URL: http://hoes-before-broes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0