Michelle och grabbarna

Japp dá var jag tillbaka i Barcelo igen. Ritkigt roligt faktiskt att vara tillbaka pá det gamla hotellet, med hela enterteiner teamet, bara det att det är ju tyvärr inte alla som är kvar. Men dem nya är oxá väldigt trevliga. Förrutom en av dem, hon är frán Bulgarien och hatade mig redan innan jag kom hit. HAHA! Mega kul. Bara eftersom hon är svartsjuk. För att dem andra har typ tjata om mig hela tiden att dem vill att jag ska komma tillbaka.Och hon har typ ingen att vara med sá hon känner sig väll utanför. Plus att hon är rädd att jag ska ta hennes roller i showerna. HAHA!

Bor tsm med Jacub (Cuba) i mitt och Davids gamla rum. Väldigt trevligt. Fast är aldrig själv numera, för där är alltid en jävla massa folk. Várt rum är typ mötesplatsen för alla, men det är kul lär ju känna fler.  I mándags när jag kom hit sá blev alla servitörer helt chockade över att se mig, haha sá jag vet inte hur mánga som kom och skulle krama mig hela tiden, haha sjukt roliga. Igár sá var jag ute med en av servitörerna och när vi kommer hem till mig sá sitter det fortfarnade tvá kvar i soffan och chillar, och detta var 6 pá morgonen. Och verken jag eller Cuba hade varit hemma. Ajaj jag säger ju det. Och det är alltid jag och grabbarna, men det är väldans trevligt. Fár la se vem som kommer idag vet redan en, man han slutar inte förrän 12 tror jag sà det är nice.

Riverdance imorgon :s fast jag ska inte vara med i showen tack gode gud. För jag är lite skadad i foten sá de tyckte det var bättre att vänta till nästa gáng eftersom nästa vecka kommer att vara svár för oss. Och plus att vi är en tjej för mycket sà det passade ju bra att jag var skadad just nu :p haha! Nästa vecka sà àker tvà av vàra huvudpersoner i showerna pà semester, sà alla har lite panik. Själv ska jag nu vara huvudpersonen i Starlightexpress (eller tjejrollen) vetefan hur jag ska lära mig all playback tills torsdag, men det ska väll gà.

Ledig ikväll mega skönt, gör inget spciellt nu. Hann smita iväg nu innan det hunnit komma nágon, :p sá det är skönt, men máste hem och städa snart och lite sánt roligt.  Saknar Marley :( men det bästa av allt är att hans kusin jobbar här och han är alltid hemma hos oss, haha!

No english today to tired.

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0