:(

Visst är det alltid lika roligt att slå in julklappar. Fast det är bara det att nu måste vi slå in 100 julklappar som måste vara klara tills den 1 december :s ajaj aj hur fan ska vi hinna med det. Jaha min kamera och Mp3 är  nu stulen eftersom han jag bor med är trög nog med att ta med en kille hem för dem blev kompisar utan att han känner honom. Och när han stack så tog han antagligen min kamera, Mp3 Kubas mobil och ja jag vet faktiskt inte mer. Vill verkligen inte bo med Kuba nu, hatar han som fan efter allt som hände igår. Men som tur är så pratade jag med Steffi om det och nu i helgen så flyttar jag in med henne. Och så kickar vi ut Katia. haha! Jaja sitter ¨på paprika som vanligt och pluggar inför måndag. Så mycket att lära mig :s Kan  fan inget än så det blir plugg hela natten och hela dagen :s

Just nu vill jag bara vara med Marley men nope, måste vänta tills måndag eller onsdag :( HAHA! Jaja tillbaka till pluggandet
mm
Massimo och Jag förre Comedy

- Michelle

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu skulle du behövt mig att plugga med och kaffe! :D

2008-11-25 @ 01:05:48
URL: http://hannaelise.blogg.se/
Postat av: Maggi

Skriv oftare!

2008-12-07 @ 13:01:40
Postat av: Hanna

fin bild du malat i bakgrunden :D

2009-01-18 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0