..

Sitter just nu i typ ett rum vid receptionen eftersom internet funkar fortfarande inte i mitt rum. Och min chef är här så jag måste vara försiktig, eftersom jag inte vet om jag får sitta här eller inte. I alla fall så har jag varit och in köpt mig två täcken och vad jag trodde skulle vara påslakan (vilket visade sig att det inte var) Det var istället typ lakan för det är ju det som man sover med här. Men det ser i alla fall fint ut om det kommer någon på besök. Var tvungen att köpa det efetrsom det är mega kallt på kvällarna så det är svårt att sova där, men nu kanske det blir bättre, får la se. Precis slutat jobba vilket är ritkgit skönt, endast 2 dagar till sen är jag ledig igen :D Woohoo!! Hade rätt roligt på jobb ikväll. Medan jag satt och skrev diplom så kom det är gubbe som frågade om han fick sitta där och efter en stunds snack så visade det sig att han var från danmark. Han gjorde så att jag var tvungen att skriva ner typ min livshistoria haha eller ja typ när jag kom hit här, ingen anning om varför men jag gjorde det i alla fall. Vet inte vad han ska med det och göra men men. Jag måste ju prata med folk. Det är riktigt svårt att börja prata svenska eftersom jag är van vid att prata engelska. Haha men det gick :p Fick precis ett samtal så måste kila viodae till Marleys restaurang :p haha


| Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0