...

Min lediga dag? Hm, har inte gjort så mycket, har faktiskt mest gjort jobb. Men Marley och jag åkte faktiskt till marknaden idag, vilket var väldans trevligt. Efteråt så har jag då gjort en massa jobb inför morgondagen eftersom jag inte har tid med det imorgon. Senare ska jag träffa Marley igen, eller om typ en timme blir det. ingen anning om vad vi ska göra, får la hoppas på något trevligt.

Min chef ringde igen, men man vet ju aldrig om han talar saning. Men om han gör så flyttar jag tbx till Barcelo den 2 november. Men vet faktikst inte om jag ska vara glad eller ledsen. Det är ju det jag velat hela tiden, men nu vet jag inte. Vill inte lämna Marley här, men så får det ju tyvärr bli kan inte göra något åt det. Det är ju inte över drivit långt ifrån Corralejo kanske en timme med bil. Så det klarar vi väll.

Alla frågor mig hela tiden när jag kommer hem, men jag vet faktiskt inte. Och efter att ha snackat med Hanna och Amanda så låter det inte så jävla lockande faktiskt om jag ska vara ärlig. Men får se vad som händer, kanske åker hem på en vecka  semester i mitten på november. Jaja nu ska jg bli färdig med mitt jobb.

- Michelle


Kommentarer
Postat av: Micki

Lyssna inte på dem.......

2008-11-03 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0