HAHA

Glömde att skriva att jag fick två kärleksbekännelser igår igen. Klockan är lite över 1 på kvällen och jag ligger och tittar på tv. När jag hör en liten knackning på dörren. Fattade inte vart den kom från först men när jag öppnar ytter dörren ramlar två små lappar ner, där det stod.
I love you Michelle
XX
sen ett telefon nummer
Text me! / Sam

den andra var likadan bara utan nämn, men jag kan gissa att det var från Ben hans kompis eller bror har inte ritkgit fattat vad de är än. I alla fall hade de sprungit därifrån när  jag kom. hahah Faktiskt ritkgit roligt. IOch imorse vågade Sam knappt säga hej till mig. Får la snacka med dem senare, om dem nu inte åkte hem idag för jag har inte sett dem runt poolen.:s

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dej gumman.. hoppas du har de bra pusspuss

2008-10-16 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0