Halloween party

Så himla trött idag. Vaknade upp på soffan halv 5 i morse för Marely hade vaknat och sa att han var tvungen att gå. undrar fan när vi somnade. Iaf så är det min lediga kväll idag vilket då innebär städning, tvätta kläder och handla allt sånt roligt :s Hade egentligen bara velat sova, men då blir jag bara tröttare. Ska träffa Sammy, Adam och Jaime halv 7 för inhandling av halloween saker till vår lilla halloween fest. Ska bli trevligt. Vet inte vad jag ska vara än, så får la se vad det blir. just nu gör jag inte så mycket, eftersom jag egentligen skulle jobbat en till timme. men eftersom ingen vill göra riffelshooting  med mig så blev jag ledig tidigare mega fint. Så sitter just nu bara och laddar ner lite låtar. Jaja ska checka lite outfits på internet nu, vad jag kan tänkas vara.

- Michelle




Omg I'm so tired today. Woke up at half 5 because Marley told me that he had to go. Just wondering when we actually fall a sleep, no clue about that. Anyway its my night of wich meens, cleaning, washing clothes and do some food shopping. But the thing I really wants to do is to sleep, but half 7 I'm going to meet sammy, adam och Jaime to buy some stuff for our halloween party. So sleep have to wait. Now i'm not doing  anything special just fixing the music to the party. haha. well now i'm going to look at some outfits on internet.

- Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0