inget vettigt

Tillbaka från HiperDino igen. Känns som om jag jobbar var jag än är. Till och med i affären så var det en unge som började jag mig. Måste sett rätt roligt ut när vi sprang rundor. :p idag åkte typ alla min barn i miniclub hem, ritkgit tråkigt. Antar att jag inte har så mycket jobb imorgon, vilket dock är jävligt skönt. Det börjar kännas att det snart är dags för lite semester för min del. Åka hem en vecka till Sverige, känns konstigt att säga att jag ska åka på semster en vecka hem till sverige. Skulle vara roligare att åka någon annanstans men jag mäste fixa nytt pass och så vill jag träffa alla mina hetingar, vilka jag saknar mega mycket. Men får se kanske åker hem ett par dagar och sedan till Lanzarote kanske låter mega trevligt. Ligger ju bara en båtfärd iväg från Fuerteventura.

Nä nu börjar jag bli hungrig, men antar att jag måste laga mat :( (vilket jag suger på) eftersom det nästan aldrig är god mat på restaurangen. Jaja får väll gå och ta mig en titt. Som sagt har internet här nu, så nu kommer lilla Michelle att bli en liten datanörd...

En timme kvar till jobb :( fast det blir nog en rolig kväll idag. Är ju the parrot show idag och då är det alltid kul eftersom jag lärt känna dem som har showen, men får se.
ccc

- Michelle

Kommentarer
Postat av: Chuchu

hello Sweetie !

I use to have a look on your blog ... Why did you stop to write in English lol ?

Hey, today it's been 4 months you are in Fuerteventura ! That's nice. This morning I visit clients I've met in Barcelo in August, it was coooool :)

I hope you are fine. when do you go back to Barcelo?



KISSSSSSSSSsss



CHUCHU

2008-10-19 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0