Michelle staffliet själv :s

Ibland undrar man verkligen om barn vet skillnad på papper och på mig. För på något sätt så slutar det alltid med att de målar på mig. Idag fick jag springa ifrån 7 stycken. Men eftersom om någon märker att det finns någon som jaga mig så hjälkper alla till. Så helt plötsligt som kom det barn från alla håll. Fast denna gången så använde de sig utav tuschpennor, jag såg verkligen ut som ett konstverk. De ritade i mitt ansikte, mina ben, mina armar och självklart min tröja. Så jag fick sticka till hiper Dino och köpa en massa saker så som blekmedel för att kunna få bort det. Min ena tröja blev bra, men den andra sedan färgkriget som de bestämde sig för att ha, har inte gått bort den är fortfarande färgglad :s haha men det är roligt i alla fall.

Mina favoriter åkte hem idag så himla sorligt. Kommer att sakna dem mycket mycket! Jaja nu så ska jag gå till Marleys restaurang igen. men kommer antagligen in senare ska bara dit och lämna lite saker...

Write in english tomorrow promise :D

- Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0